parallax background

Boeken


Coach jezelf gezonder

Met behulp van dit werkboek ga je 10 weken aan de slag om bewuster te worden van je regelmaat, je voedingspatroon, je welbevinden, je relaties, je werk en je zelfbeeld. Door het formuleren van doelen, kijken naar wat er wel lukt en verbeterpunten te bedenken zal je elke week één of meerdere stappen zetten naar een gezonder bestaan.


Eet lekker minder koolhydraten

Met behulp van de menu’s X-large, Large, medium en small kun je kiezen hoeveel koolhydraten je per dag gaat eten en drinken. Per eetmoment (ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes) hebben we alle producten op een rijtje gezet met de koolhydraatgetallen op de koolhydraatkaarten. Dat overzicht maakt kiezen makkelijk. De weekmenu’s zijn praktisch en lekker. En de verrukkelijke verleidingen laten je zien hoe je minder koolhydraten kunt eten bij bijvoorbeeld feestjes en etentjes.


Koolhydraatarm kookboek

Lekker en praktische gerechten waarvan alle ingrediënten gewoon in de supermarkt te vinden zijn maak je met de recepten van dit kookboek. Frisse salades, lekkere soepjes, tapas, tussendoortjes, toetjes maar ook iets lekkers bij de koffie zijn eenvoudig te bereiden. Ook in dit boek krijg je een overzicht van de meest voorkomende producten met de bijbehorende koolhydraatgetallen van bijvoorbeeld, fruit, dranken, brood, enz.